מריה חרמוני פסיכותרפיה

נעים מאוד, אני מריה חרמוני, פסיכותרפיסטית, עוסקת בפסיכותרפיה - טיפול בתל אביב ואונליין

"אני מאוד רוצה לעשות את זה. זה מפחיד אותי וזה גדול, וזה... בקיצור, בסוף אני כאילו בכל מקום. מאוד מבולגנת. זה מלחיץ אותי קצת. זה קורה לי הרבה בחיים..."

"כשזה קרה, היה לי ממש קשה לעשות משהו, ועכשיו אני מעמיסה על עצמי עוד ועוד, כי אני רוצה פשוט לעשות ולחיות ולממש את עצמי ולהתקיים."

"כשאני מתפזרת להרבה דברים, מצד אחד אני מעבירה על עצמי ביקורת "למה אני מפוזרת", ומצד שני - אני לא מוכנה לוותר על שום דבר ..."

היי, בטיפול אני רוצה לתמוך בך רגשית, לראות אותך ולהקשיב לך. לעזור לך למצוא דרך להתגבר על הקושי ולהרגיש טוב יותר – בטווח הקצר ולאורך זמן.

אני מציעה לך טיפול קצר מועד - עד 12 מפגשים שבועיים, או טיפול ארוך טווח. ביחד נוכל:
1. להבהיר ולמקד את הקושי
2. לבדוק אפשרויות התמודדות כבר עכשיו ולהמשך הדרך.

כללי האתיקה ומקצועיות בטיפול:
הטיפול הוא מקצועי, על פי הקריטריונים של האיגוד הישראלי הרב תחומי לפסיכותרפיה ועל פי חוקי האתיקה של העוסקים בפסיכותרפיה בישראל, כדי להבטיח לך טיפול אחראי, המתחשב בצורכים שלך, בזכויות שלך ובטובתך.

כמה מילים על עצמי:

הדרך שעשיתי ועושה עד היום, מאפשרת לי ראיה מקצועית רחבה. אלה אבני הדרך שלי: ידע מקצועי ומעמיק שרכשתי בתוכנית תלת-שנתית ללימודים גבוהים - פסיכותרפיה וייעוץ אקזיסטנציאליסטי - במכללת סמינר הקיבוצים. עבודת סטאג' בטיפול פרטני + הדרכות קבוצתיות ופרטניות. נסיון עשיר בהוראה פרטנית ובטיפול קליני פרטני - מטפלת במבוגרים משנת 2014. השכלה נוספת בתחומי מוזיקה ותיאטרון - אקדמיה למוזיקה ופקולטה לאמנויות באוניברסיטת תל אביב.

מריה חרמוני - פסיכותרפיה

חברה באיגוד הישראלי הרב-תחומי לפסיכותרפיה

לימודי פסיכולוגיה ופסיכותרפיה אקזיסטנציאליסטית – ביה"ס ללימודים מתקדמים, מכללת סמינר הקיבוצים. ראש התוכנית – דר' גדעון מנדה

בית הספר למוזיקה ע"ש בוכמן-מהטה, מגמת ויולה אצל פרופ' גד לברטוב – אוניברסיטת תל אביב

פקולטה לאמנויות – מוזיקולוגיה, תולדות האמנות והתיאטרון – אוניברסיטת תל אביב.

בית צבי, בית הספר לאמנויות הבמה, בהנהלת גרי בילו

עיר מוצא – מוסקבה